Khamis, 10 Mei 2012

11 di saratok sarawak - Google Blog Search

11 di saratok sarawak - Google Blog Search


Dari Hati... Suerashid: Dari Hati Puan Sue...(dgn rasa rendah hati)

Posted: 10 May 2012 02:39 AM PDT

Assalamualaikum... semua ok,,tenang dan satu soalan cepumas dari saya.."Dah Solat ke ni..? Jgn lambat lambat kan, nanti Allah tak sayang kita lagi..dan paling ditakuti ,,jauh pula rahmat NYA dari kita ..Nauzubillah.

Kali ni intro agak menginsafkan..Dan sepatutnya begitu la dlm post yg akan datang nanti..

Saya terpanggil utk memohon maaf kpd semua bakal pengguna Natane,,rupanya masih ada post lama dulu dulu yg saya terlepas pandang dan tak di update harga Pek Percubaan Natane..

Pagi ni saya berurus niaga dgn Umi dari Kelana Jaya . Katanya di blog saya harga Pek Percubaan cuma RM120..dan saya beritahu skrg harga nya RM130, Saya bersyukur kerana Umi seorang yg baik dan tidak cerewet tentang harga dan tak byk soal ,terus order je.. Berbeza dgn bakal pembeli yg lain, ada yg bertanya soalan yg agak menguji kesabaran, seolah olah Puan Sue ni pengasas Natane @ seorang yg mempunyai 'magical touch'...maka bila ada sebarang perubahan yg tak di senangi pd kulit wajah, Puan Sue juga perlu menjawab.. Mungkin Umi sudah melihat hasil pemakaian/ testimoni dari kwn2 ofis yg pakai Natane ,,maka urus niaga kami amat mudah.. Pagi, dia sms order dan confirm kan byrn,, tgh hari Umi dah transfer bayaran dan selepas Zuhur saya dah ada di kaunter Poslaju,, Alhamdulillah semua nya dipermudahkan dan sempat  memandu 'pesawat' balik semula ke salon utk appoinment yg seterusnya 2.30 tadi..

Utk makluman bakal pengguna semua, entri yg terkhilaf tu bertarikh 27 Mac 2009.. mmg saya terlepas pandang mungkin sbb termasuk dlm older post..Masa ni masih di Saratok, Sarawak..

InsyaAllah saya akan refresh semula entri lama lama dulu berkenaan Natane.. Dulu semasa di sana saya byk masa terluang dan kebanyakan nya saya isi dgn upload byk info tentang produk kecantikan Natane yg saya mula pakai dan jual sejak 2003 .. Berbeza dgn sekarang ni, amat terasa spt masa 24 jam terlalu singkat, padat utk diisi dan terhad sgt .. Sue Beauty Saloon yg mula di wujudkan semula pd Mei 2011 amat membataskan masa saya , namun Alhamdulillah...dlm kesibukan menguruskan bisnes yg sgt saya suka ni, urusan di rumah juga masih 'dlm tangan' saya ..tanpa bibik aka pembantu.

Terima kasih Zauji dan anak anak yg sgt memahami dan cuba sedaya mampu bekerjasama (walau ada kalanya hasil tak spt yg Ibu harapkan, namun sekurang kurangnya we make things moving and done)..

**Madah dari Puan Sue

Kebahagiaan dan kepuasan adalah bila kita berpeluang utk melakukan sesuatu yg kita suka terutamanya bila berjaya utk mendekatkan diri pd NYA di kala org lain nyenyak bermimpi..dan ianya mendatangkan hasil spt yg kita harapkan, dan  bila orang tersayang di sekeliling  sentiasa bersedia utk bersama di waktu waktu sukar ,,apalagi semasa  kita bahagia..

dan utk kali yg entah ke berapa... Terima Kasih Allah...    

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads