Khamis, 18 Ogos 2011

11 di mukah sarawak - Google Blog Search

11 di mukah sarawak - Google Blog Search


Anak Omak: ~ Ikan Keli Terbesar di Dunia <b>di Mukah, Sarawak</b> ~

Posted: 13 Jul 2011 03:07 AM PDT

Boleh aku katakan ni spesis moyang ikan keli ni dan aku rasa terbesar didunia. Korang tengok saiz je dah tau macam ikan paus jer. Gila la ni makan sebulan satu family pun tak abis tapi ada ke orang yang sanggup makan? aku tengok pun dah geli. Apa agaknya benda dia makan sampai jadi besar camtu. Boleh plak hidup dalam sungai yang etrcemar kat Malaysia ni. Hurm.. Layan je la gambar-gambar di bawah.


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads