Isnin, 2 April 2012

11 di miri sarawak - Google Blog Search

11 di miri sarawak - Google Blog Search


saragigibesi: Kembali pulang dari <b>Miri</b>, <b>Sarawak</b>

Posted: 13 Feb 2012 01:01 AM PST


Alhamdulillah, saya sudah selamat sampai di Bintulu. Setelah tiga hari berada di Miri, Sarawak.
First day dekat Sekolah Miri
One word - SMV Miri is the best lah! Rindunya dekat bebudak sana :')
Saya buat kali pertamanya menjadi fasilitator. Phewww scary gila. Memang tak biasa kalau korang nak tahu.
Apamacam? Omeyy tak saya pakai vest UPM? Ehehehe. Jangan jello ;D
Banyak benda saya dapat dekat sana. Dapat bunga, dapat bb pin, dapat nombor telefon dan yang penting dapat kenal dengan budak-budak sana. Sayang gilaa dekat adik-adik semua :'D

Bunga yang diberikan oleh salah satu adik di sekolah tersebut. Masa nyanyi lagu jiwang, dia turun pentas dan terus bagi dekat saya. Awwww so sweet kan :)

Siapa conteng muka saya? Hurmm budak-budak nakal yang conteng.
Bak kata fasilitator lain, Sara, sporting sikit. Adoi so, terpaksa lah terima contengan dari diorang -,-

Adik-adik dekat Sekolah Miri.

Semasa penutupan. Pakai baju asrama.Ohh rindu gila dekat asrama Durah :')



Kumpulan satu - Hebat yeahhh ;D

Budak-budak lelaki memang suka tangkap gambar dengan facilitator perempuan. Ahahaa comel.

These are my two fav boys. Ahahaha dengan budak kecik pun bolehlah Sara Joe ;p
This is me with my new gay friend. Eh guy friend. Ahaha tersilap.
Aku suka kawan dengan kau Kimi. Kau the best. Kau suka perempuan ni eh sampai suruh aku temankan kau? Ahaha mengadakan kau ;D
Saya dengan kawan saya, Yen. Nama nak glamor je kau kan.Meh aku terbalikkan nama kau *Ney
Ahahaha comel jugak kan nama kau *Ney :)



He is so handsome! Siapa setuju dia ni handsome? Ehehehe
Tapi malangnya dia bukan sama agama dengan saya. Macam nak couple je ngen dia hihi kgedik ;p
Masa ni nak pergi  makan, then sempat ada satu group perempuan ni ajak saya bergambar.
Dah lah panggil saya akak kecik. Malu akak dibuatnya adik-adik ni :')
Cuba cari sayaaaa kalau jumpa ;p
Sangat sedih tinggalkan diaorang semua. Hurmmm papepun time still goes on. Masa tak berhenti untuk sesiapapun. Walaupun untuk Perdana Menteri.Ahaha ktetiba jeww ;D

I love you guyssss so so so much. Muahhh ;*


Kbai semua and Assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads