Khamis, 7 Julai 2011

11 di kuching sarawak - Google Blog Search

11 di kuching sarawak - Google Blog Search


Pahala Hindari Dosa: Ukhwah <b>di Kuching</b>, <b>Sarawak</b>-Kuching-1

Posted: 14 Jun 2011 04:30 PM PDT

afeezz said...

waalaikumsalam abe : sy tahun depan akan ke sarawak.. tak sabar rasanya..

Kak Sidah said...

Salam Atuk,

Indahnya persahabatan walaupun bermula dari alam maya..silaturrahim yang Allah sangat galakkan..

ainhany said...

salam THR,

alhamdulillah...berkat ukhuwah fillah

Sedap nmpak kek tu...ade lagi ke???pos la sini pulak...
mudahan bisnez umiross juga terus diberkati ALLAH.

Rozali said...

Waalaikumusalam Afeezz

memang seronok ke Sarawak
lenguh kaki pun tak habis lagi nii

terima kasih
Wassalam

Rozali said...

Waalaikumusalam Kak Sidah

memang indah akak
tambah pula macam ummiross tu..
peramah..

terima kasih
Wassalam

Rozali said...

Waalaikumusalam Ain

memang sedap
ain kena dtg kerumah saya ler
nanti rugi pulak duit pos..he he

terima kasih
Wassalam

ummiross said...

Asslamualaikum Rozali..

Salam ukhwah dari kami di Kuching buat Rozali sekeluarga, terima kasih jugak dari kami atas souvenir dan tanda ingatan.

Gembira dapat berkenalan dengan Rozali sekeluarga, orang baik2, semoga ukhwah berkekalan. Maafkan kami jika ada kekurangan..

Rozali said...

Waalaikumusalam Ummiross

Amin amin amin
moga ukhwah berpanjangan

kalau balik ke Semenanjung jangan lupa singgah di rumah kami

terima kasih
Wassalam

Amy Syaquena said...

salam atuk..

AMy belum pernah ke sana lagi , ada perancangan but kena tunggu amirul dapat cuti dulu..

p/s: Atuk sihat??

Adzriel @ Liza AB said...

wa'alakumsalam atukk... seronoknya dpt jumpa kak rosss... ntah bila lah rezeki saya pulak. tengok tajuk tadi pun dah terbayang salam borneo.

Rozali said...

Waalaikumusalam Amy

kalau pergi ke Kuching, kena 4-5 hari
baru puas berjalan

ps: atas ingatan amy, saya sekeluarga sihat.Alhamdulillah

terima kasih
Wassalam

Rozali said...

Salam Liza

memang seronok jumpa keluarga ummiros, peramah

rugi kalau tak jumpa ummi...he he

terima kasih
Wassalam

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads