Jumaat, 10 Jun 2011

di negeri sarawak - Google Blog Search

di negeri sarawak - Google Blog Search


MOCS to lodge report to King since MACC act so ever slowly on Taib <b>...</b>

Posted: 10 Jun 2011 12:09 AM PDT


July 10, 2011

To all media friends

MoCS to send memo to the King

MoCS will send a memorandum to His Majesty the Yang Di-Pertuan Agong re-Sarawak Chief Minister Tan Sri Abdul Taib Mahmud.

Among other things, MoCS is urging the King to request MACC to expedite its investigations into the alleged reports of corruption and blatant abuse of power against Tan Sri Taib and to make public its investigations so far, if any, undertaken by the agency.

MoCS will also appeal to the King and the Rulers' Conference not to accept any recommendation to appoint Taib as the Yang Di-Pertua Negeri of Sarawak.

Your reporters and photographers are invited to cover the event which will be held at the Istana gates, Kuala Lumpur on Monday, June 13, 2011 at 11am.

Thank you.

From the MoCS Secretariat

0.000000 0.000000

Be the first to like this post.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Keputusan tak rasmi <b>di Negeri Sarawak</b> by shahroll - Shahrul <b>...</b>

Posted: 16 Apr 2011 06:13 AM PDT

Apr 16, 2011

Keputusan tak rasmi di Negeri Sarawak by shahroll

Walaupun malam nie ada konsert Akademik Fantasia, aku lebih fokus terhadap keputusan undian di Negeri Sarawak. Keputusan terkini adalah..

Barisan National -55 kerusi

PKR -3 

DAP -11 

BEBAS -1

boleh tengok secara terus di SINI

Disclaimer

Ini adalah blog business dan peribadi shahrulhairy.com. Segala isi kandungan dan gambar-gambar dalam blog ini adalah hak cipta terpelihara..Peniruan, penghasilan semula dalam bentuk-bentuk lain, pemindahanmilik, percetakan semula, disimpan atau digunakan semula adalah dilarang sama sekali kecuali dengan keizinan shahrul hairy shaharuddin. Anda boleh menyiarkan semula artikel atau info di laman blog, di laman forum atau di laman sosial yang lain namun, sila pastikan anda membuat backlink/kredit/citation kepada blog ini sebagai tanda penghargaan dan sokongan.
Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau pelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads