ads

Rabu, 21 Ogos 2013

11 di mukah sarawak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

11 di mukah sarawak - Google Blog Search


Berpuasa <b>di</b> politeknik <b>mukah sarawak</b> | •*¨*•Duniaku Vanilla•*¨*•

Posted: 14 Jul 2013 02:06 PM PDT

Assalamualaikum
macam mana puasa korang? dah ada yang berlubang? aku okay je lagi. masih full. hahaha~ gembira dooo. alhamdulillah dalam bulan ramadhan kali nie aku sememangnya cuba mendekatkan diri pada Allah. aku cuba penuhkan solat yang wajib. walaupun masih ada kekurangan dalam diri aku nie. aku terus cuba la. :)

puasa sambil belajar aku rasa best pulak. aku tak kesah pun aktiviti apa pun. sebab nikmat puasa rasanya aku tak rasa penat pun berbanding aku duduk diam tak buat apa2.

sampai tu saja la buat masa nie. :)
selamat berpuasa semua. :D

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SARAWAK

Copyright 2010 All Rights Reserved