ads

Isnin, 7 April 2014

11 di sri aman sarawak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

11 di sri aman sarawak - Google Blog Search


Jalan Petang <b>di Sri Aman</b>, <b>Sarawak</b> - Zie Madini&#39;s Territory - Blogger

Posted: 05 Mar 2014 10:00 PM PST

Hehe...Baruuuu berkesempatan nak buat Auto Publish entry tentang holiday zie di Sri Aman :) Melawat suami di sana sebenarnya. Bila husband dah off duty...weols sekeluarga jalan-jalan sekitar bandar Sri Aman. Lepak di waterfont je...hihi.
...Zie ada tanya kat husband, kat mana tempat melepak yang terkenal di situ. Boleh plak dia tak tahu...adoiyaiii. Kurang sosial nah laki aku ni..hehe
Petang itu kami bertemakan warna BIRU...hehe. Warna kesukaan husband. Zie pun dah TERRRikut ikut suka dgn warna biru gak. Penangan suami...hehehe
Cinta hati saya :) Syurga ku jua ^_-
Penat melepak...basahkan tekak dgn makan ABC...hehe. Sementara menunggu masa utk berjumpa dgn blogger Mama Delysha **click to view** ^_- Zie kalau ke Sri Aman...memang tak akan lepaskan peluang utk berjumpa dgn dia :)
...next entry, our meet up ^_- winkss
Blog Pilihan Entry Ini :) 
:::::: ::::::
Blog Ardini Humaira
-- Click SINI utk view her blog :)

:: (nak being featured in this section?
 Jadilah salah seorg drdp pengiklan zie :) 
Click ----> Here! utk lihat pakej ::

Zie MadinCopyright©

11 di lubok antu sarawak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

11 di lubok antu sarawak - Google Blog Search


BLOG SARAWAK: 11 <b>di lubok antu sarawak</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jan 2014 07:07 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Lima buah rumah panjai ulu entigis <b>Lubok Antu</b> ngasaika <b>...</b>

Posted: 27 Dec 2013 09:18 AM PST

KUCHING: Hope nguna 38 buah kerita 4WD bejalaika projek Hope Place ke dikumbai  'Charity Without Borders', begulai enggau Kelab Cabaran Pacuan 4 Roda Bintulu, mantu peranak rumah panjai di ulu entigis, Lubok Antu.

Projek ke dipejalaika ngelama tiga hari dua malam berengkah ari 15 nyentuk 17 November tu tadi mungkur urung 100 iku raban tim nya, nyengkaum dua iku pemesai perubat ngeli enggau tiga iku indu misi.

Ku penengkebang Hope Place, Kelvin Wan, iya suah berandau enggau Robert Chieng, seiku orang ke gerah jari nyaup orang ti tusah, sentang projek ke deka dipejalaika organisasyen nya.

Taja pia, sida betapi enggau penanggul ngangkut barang ngagai ulu entigis di Lubok Antu, ke semina ulih dilawa nengah jalai kayu batang ti mar, besai ungkus sereta pedis ditengah.

Tang pekara nya teputar laban Chieng ke mega pengemun kelab 4WD sereta chairman projek 'Charity Without Borders', nadai penanggul ngangkut barang ke berat 14,000 kg ngagai lima buah rumah panjai di ulu entigis, Lubok Antu.

Ku Wan, iya meri terima kasih ngagai kelab nya laban ke udah melanja perengka pengangkut sereta begempung enggau Hope Place bejalaika projek nya.

Kerita ke dikena sida nya bisi ari Miri, Bintulu, Sibu enggau Kuching. Sebedau bekejang, sida begunaka 6 jam ngisi semua kerita nya enggau barang ke deka diangkut kin.

"Ke bendar, 38 buah kerita 4WD enda muat kena ngangkut semua barang pemeri nya. Kami nyuwa dua buah lori dikena ngangkut sekeda barang sereta naruh barang nya ba Lubok Antu dulu, sekumbang kami mansang ngagai rumah panjai ke pemadu semak dulu," ku Wan.

Ku Wan madah ngagai The Borneo Post, dalam pejalai ngagai Rh Baggai, Rh Bawi Patoh, Rh Bawi Ulu, Rh Bawi Lenggong Isu enggau Rh Bawi Ili, sida betengahka jalai ti renjan, luchak sereta jauh.

"Kami meraka empat batang sungai sebedau ngenataika diri ba Rh Bawi Ili,"  ku Wan.

Nya meh jalai ke ditengah bala nembiak sekula primari lebuh sida mulaika diri ke rumah dalam kandang dua minggu sekali. Enti sida deka ke sekula tauka ke kelinik, sida enggau enda pan bedarat 3 jam ari rumah panjai nya."

Taja pan sida betapi enggau pemar nurun ke sekula, tang nadai seiku pan nembiak ari rumah panjai nya badu besekula, pia ku Wan.

Lebuh nemuai ngagai nya, dia raban sida bisi mai barang pemakai baka beras, garam, gula, minyak makai, sadin, gari  enggau kasut sekula sereta kain tula ungkup 50 buah ruang bilik ba 5 buah rumah panjai nya.

Sida mega bisi mai ubat, berus ngeli ke umbas kena setaun, ungkup nembiak mit enggau orang besai tuai. Tebal agi peranak rumah panjai nya nadai meda berus ngeli pengudah sida  nembuka pelajar ba primari Enam.

Ari semua penyampau peranak ba lima buah rumah panjai nya, 40 peratus bala nembiak nya mengkang belajar ba sekula primari lalu 20 peratus nya orang besai tuai ke ngelui umur 55 taun.

Semua barang ke dibai sereta disadung sida ba lima buah rumah panjai di Lubok Antu nya asil pemeri orang ke gerah jari.

Sesapa ke bisi ati masuk Kelab Cabaran Pacuan 4 Roda Bintulu sereta  enggau sida ba atur pengawa bukai dudi ila, tau betefon ngagai Chieng nengah lumur 019-8141966.

Orang ke ngerejister diri nyadi kaban Kelab nya deka dipinta mayar pala RM250, lalu bayar nyadi kaban ninting taun, iya nya RM150.

Hope Place deka mantu ruang bilik ti begunaka bantu sereta nganjungka sida barang pemakai enggau perengka bukai ke diguna ninting hari.

Sesapa ti bisi ati deka nyuaka bantu, tau betelefon ngagai Hope Place nengah lumur 013-5672775 ari pukul 8.30 pagi nyentuk ke 12.30 tengahari, ari Hari Satu nyentuk ke Hari Lima.

To enable your comment to be published, please refrain from vulgar language, insidious, seditious or slanderous remarks. This includes vulgar user names.

11 di saratok sarawak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

11 di saratok sarawak - Google Blog Search


BLOG SARAWAK: 11 <b>di saratok sarawak</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Jan 2014 07:22 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Belia <b>di Saratok</b> diseru hadiri Seminar Pendidikan Teknikal <b>...</b>

Posted: 15 Jan 2014 02:29 PM PST

SARATOK: Golongan belia di Parlimen Saratok diseru menghadiri Seminar Pendidikan Teknikal yang akan dianjurkan 18 Januari ini.

Ketua Pemuda (Parti Demokratik Progresif Sarawak) SPDP Krian James Jimbun berkata, program itu bertujuan membantu golongan belia dan lepasan sekolah yang belum mendapat pekerjaan serta kurang cemerlang dalam akademik mendapat informasi yang boleh mereka lakukan melalui pendidikan teknikal yang diwujudkan di institusi pendidikan.

"Melalui program ini kami akan berusaha memberi maklumat dan kesedaran kepada golongan sasaran tentang peluang-peluang yang sedia wujud dan  terbuka pada masa akan datang melalui aktiviti perindustrian yang sedang giat dijalankan dan dibangunkan di seluruh negara pada masa ini.

"Pada masa yang sama, aktiviti ini turut memberi penjelasan kepada golongan ini tentang cara berkesan merebut setiap peluang terbabit, terutama dalam aspek kelayakan yang harus ada pada setiap pemohon.

"Kami tidak mahu golongan yang kurang berjaya dalam bidang akademik amnya serta yang tidak berpeluang melanjutkan pelajaran ke institusi pengajian tinggi terus pasrah dengan situasi yang mereka hadapi.

"Golongan ini harus sedar bahawa semua masalah itu dapat diatasi dengan mengambil peluang melalui mendapatkan pendidikan teknikal kerana dasar pendidikan adalah lebih memberi keutamaan kepada minat dan kebolehan seseorang dalam bidang teknikal," katanya ketika ditemui media, semalam.

Seminar berkenaan akan bermula jam 9 pagi hingga jam 1 petang pada hari berkenaan di Perpustakaan Awam Majlis Daerah Saratok (MDS).

Progam itu adalah anjuran Pemuda SPDP Saratok dengan kerjasama Kesatuan Kebangsaan Dayak Sarawak (SDNU) dan MDS.

Katanya, program juga diharap memberi maklumat tentang institusi-institusi yang menawarkan peluang pendidikan teknikal.

"Bagi menjayakan matlamat ini, pihak penganjur melalui penceramah jemputan akan memberi penerangan kepada para peserta seminar tentang kursus-kursus yang boleh mereka ikuti berdasarkan kebolehan, minat dan peluang yang bakal terbuka kepada mereka dengan ilmu kemahiran yang mereka miliki," kata James.

Penyertaan bagi mengikuti sesi seminar berkenaan adalah terhad kepada 50 peserta yang mendaftar awal.

To enable your comment to be published, please refrain from vulgar language, insidious, seditious or slanderous remarks. This includes vulgar user names.

di negeri sarawak - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri sarawak - Google Blog Search


Sekula pesisir <b>di negeri</b> tu agi mayuh pengurang ba infrastruktur, ku <b>...</b>

Posted: 15 Mar 2014 09:01 AM PDT

DIPENYADI: Muhyiddin bejadi SMK Asajaya 2 (SMK Hajah Laila Taib), Bela dipeda (ari kiba) Manyin, Abdul Karim enggau Awang Tengah.

ASAJAYA: Kepala Menteri Tan Sri Datuk Adenan Satem netapka bantu agih belanja ari perintah besai dikena nyaup ngerapit seraka sekula di menua pesisir enggau di kandang mengeri di Sarawak mengkang ditagih.

Ku iya, mengkang mayuh sekula di menua pesisir di nengeri tu begunaka kereja ngemanah kelebih agi ba pekara infrastruktur enggau ke bukai baka ba bekal ai beresi, bekal lekterik sereta sambung jalai ke jelan agi.

"Negeri Sarawak chukup besai sereta ngembuan mayuh sekula nyengkaum sekula di menua pesisir di serata menua.

"Puji ti besai diberi ngagai perintah besai ketegal ti udah meri sukung ba pengawa pemansang pekara pelajar ngelama tu.

"Taja pia, mengkang mayuh sekula kelebih agi di menua pesisir ti begunaka bantu belanja ngambika tau dikemanah agi lalu atur nya besenutuk enggau pengangkun perintah ti deka ngangkatka pekara pelajar ngagai tikas dunya,'ku iya.

Jaku Adenan dipansutka Menteri Pengatur Pengeraja Asal enggau Rampa Menua Datuk Amar Awang Tengah Ali Hassan ti ngarika iya ba pengerami Ketuai Begulai enggau Rayat ke diatur di SMK Asajaya 2 Samarahan, ditu kemari.

Pengerami nya dipenyadi Sapit Menteri Besai Datuk Patinggi Tan Sri Muhyiddin Yassin ke alai iya mega udah ngemujur pengawa bejadika sekula nya.

Kelimpah ari nya, Adenan ngelalau raban apai indai, komuniti enggau ijinsi bukai bela mantu ngiring pemansang pekara pelajar nengah program sosial, kokurikulum, main enggau lumba.

"Pengangkun raban apai indai ulih nyaup nempa nembiak ke mujur ba pekara pelajar lalu nyadi reta ti deka ngangkat menua ngagai renggat dunya,"ku iya.

Ba pengerami nya mega Muhyiddin setuju nganti nama sekula nya nyadi SMK Hajah Laila Taib nurutka pinta enggau peneka rayat sereta ketuai perintah Sarawak.

SMK Hajah Laila Taib digaga nengah ungkus RM70 juta lalu dibuka  kenyau ari empat taun ke udah.

Diatu sekula nya betuaika Prinsipal  Ahmad Ayub lalu bisi 77 iku pengajar, 10 iku staf sukung sereta 1101 iku nembiak sekula.

Bela datai Menteri Pemansang Infrastruktur enggau Penyambung Dato Sri Michael Manyin enggau Menteri Muda Pemansang Nembiak Datuk Abdul karim Hamzah.

 

BLOG SARAWAK

Copyright 2010 All Rights Reserved