Khamis, 22 November 2012

di negeri sarawak - Google Blog Search

di negeri sarawak - Google Blog Search


UnReportedNews™®: PUSTAKA <b>NEGERI SARAWAK</b> PERLU <b>DI</b> <b>...</b>

Posted: 21 Nov 2012 11:43 AM PST

-TAKDER PENCERAMAH LAIN YANG LEBIH BERKALIBAR DARIPADA PENCERAMAH PKR KER UNTUK DIJEMPUT MENGADAKAN CERAMAH UMUM ANJURAN PUSTAKA NEGERI SARAWAK ITU SENDIRI? ATAUPUN MEMANG ADA APA-APA? KAN? KAN? KAN? KEKEKE!!!-

Jabatan ataupun mana-mana agensi kerajaan negeri berkaitan harus pro-aktif dan initiatif untuk mengetahui bagaimana perkara ini boleh terjadi dan memastikan "kecuaian" sebegini tidak berulang lagi. (Sila klik sini)
Alasan "tidak tahu" akan latar belakang penceramah memanglah tidak dapat di terima sama sekali kerana semua agensi kerajaan seharusnya peka dengan segala-galanya lebih-lebih lagi sewaktu negara kita ini di ambang PRU ke 13 yang akan di adakan bila-bila masa.
Perlu di ingatkan, Waima apapun tajuk ceramah itu nanti, di khuatiri penceramah yang memang secara umumnya di kenalpasti dari pihak pembangkang akan sudah pastinya akan menyelit sentimen-sentimen politik dalam ceramah mereka sepertimana yang selalu di amalkan oleh PAS dalam ceramah agama mereka.
Tindakan pantas dan initiatif yang di tunjukkan oleh Ahli DUN Samariang Hajah Sharifah Hasidah Sayeed Aman Ghazali untuk menyiasat perkara ini harus di ambil ikhtibar oleh semua agansi dan jabatan kerajaan yang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads