ads

Isnin, 25 Februari 2013

11 di matu sarawak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

11 di matu sarawak - Google Blog Search


Kisah kami <b>di</b> Pantai Kuala <b>Matu</b> | Niahix_01

Posted: 24 Feb 2013 08:54 AM PST

Entri ni sebenarnya kesinambungan dari entri sebelum ni. Cube tekan anak panah belah kiri kat bawah tu kalau nak tengok. Tak pun tekan je SINI senang sikitkan. hehe. Sebenarnya wan pernah cerita serba sedikit tentang kawan-kawan rapat wan tu mase sekolah menengah dulu. Macam mana Wan boleh kenal dengan diorang. Nanti wan carikan balik entri yang mana satu. Tak ingat dah. hehe. Ok, jumpe dah. Kat entri yang NI. Sebenarnye kan, pantai ni dah macam nostalgia bagi kami. Tiap kali kami berkumpul, mesti pergi pantai ni. Kalau dulu mase masih bersama ketika muda skema kat sekolah menengah, pantang ada waktu terluang sikit, mesti pergi sini. Kalau dulu kat sini ada 'Tibau' (entah betul ke idok namenye tu), sekarang dah takde. Kalau nak tahu macam mana rupa benda tu, cuba tengok SINI.

Sadly, yang makin teruk tu pantai ni makin kotor. Dengan lampin pakai buang nye, selipar, botol-botol, TV 17 inci, kayu kayan yang tah dari mane datangnye, dan banyak lagilah. Yet still many people going there. Especially 'COUPLE'. Tapi dalam jangka masa panjang, wan harap ada agensi-agensi yang boleh mengurus benda-benda macam ni. Hopefully lah kan. ok lah tu saje... hehe...

P/s to that person (hopefully that person didn't read this entry.. hehehe...) :
I guest you better dressing with a plain color esp. Blue, Red, Purple. Seriously menampakkan keayuan anda. Kesederhanaan dalam diri anda. dan tak payah nak tutup-tutup muka tu guna duit macam pakai purdah. Adoi. Takut satgi ada pulak yang misunderstanding karang. hahaha... Anyway, I'm happy knowing you in the other perspective. Thank you for that.

"Keep Smiling"
^_^

-THE END-

Loving someone without hoping anything from the other side.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SARAWAK

Copyright 2010 All Rights Reserved