Jumaat, 30 Mac 2012

11 di subis sarawak - Google Blog Search

11 di subis sarawak - Google Blog Search


From Melaka to <b>Sarawak</b>: Melaka - KLIA - Miri - <b>Subis</b> - SKKS4 part 1

Posted: 23 Jan 2012 03:07 AM PST

kali ni aku nak ceritakan perjalanan aku pulak.
maaflah.. ni kirenye diari aku untuk aku imbas dan ingt kembali perjalanan aku
dari MELAKA kira2 jam 2 ptg. tp sblm 2 dr panggilan dari one of my fren.
die cakap flight die tunda lepas CNY
aku pn cuak jugak sbnrnye. Alhamdulillah lepas perjalanan hampir 2 jam aku tiba di 
bukan sebarang hotel tau.
hotel 5 bintang ni. bak kate kawan aku...
berjaya KPM pujuk aku g sarawak dgn bagi ddk hotel 5 bintang ni
sedey sgt nk berpisah dgn keluarga
namun begitu, demi kerana tugas untuk mendidik anak bangsa
akan ku tempuhi juga dugaan ini
sepanjang duduk kt Hotel Pan Pasific KLIA
mkn tgh ari je x sempat sbb flight kul 1315
aku dan kwn2 ku, zatul, hani, aniz
kiteorng check in luggage lebih kurng kul 11.30
lepas 2 kiteorng berpisah. janji nk jumpe balik kul 12.30
aku g mane? aku g jumpe kenalan aku.
dia bnyk support aku. his like a brother to me
g minum je then aku jumpe kwn2 aku kt tempat nk masuk flight about 12.30
aku dh lambt jugak sbnrnye
tp Alhamdulillah sempat gak sampai on time
pesawat berlepas kire2 jam 1330
nnt aku cite ape jd dlm flight pulak k
p/s: sedih sgt bile dh naik flight

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads