ads

Khamis, 15 Mac 2012

11 di mukah sarawak - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

11 di mukah sarawak - Google Blog Search


Ikan Keli Terbesar di Dunia <b>di Mukah, Sarawak</b> | Informasi Dot My

Posted: 14 Mar 2012 10:43 AM PDT

Boleh aku katakan ni spesis moyang ikan keli ni dan aku rasa terbesar didunia. Korang tengok saiz je dah tau macam ikan paus jer. Gila la ni makan sebulan satu family pun tak abis tapi ada ke orang yang sanggup makan? aku tengok pun dah geli. Apa agaknya benda dia makan sampai jadi besar camtu. Boleh plak hidup dalam sungai yang etrcemar kat Malaysia ni. Hurm.. Layan je la gambar-gambar di bawah.

Tengok kepala dia besar mana tu

orang boleh naik atas badan dia lagi tu.

Number of View :154

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG SARAWAK

Copyright 2010 All Rights Reserved