Sabtu, 11 Jun 2011

11 di subis sarawak - Google Blog Search

11 di subis sarawak - Google Blog Search


Kemenangan BN Bukti Rakyat <b>Sarawak</b> Susah Dihasut - The Utusan <b>Subis</b>

Posted: 22 Apr 2011 06:25 AM PDT

Kemenangan BN Bukti
Rakyat Sarawak Susah Dihasut

UTUSAN SIBUTI - Kemenangan dan kejayaan Barisan Nasional (BN Sarawak) memperolehi 55 kerusi daripada 71 pada Pilihan Raya Umum Sarawak Kesepuluh pertengahan April lepas membuktikan tidak semua rakyat di negeri itu mempercayai fitnah pembangkang terhadap kerajaan.

Demikian kata anggota Majlis Tertinggi Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) Sarawak Datuk Talip Zulpilip ketika ditemui media baru-baru ini.

Katanya, walaupun pembangkang menggunakan media alternatif untuk meracuni fikiran rakyat Sarawak, ia masih gagal memperdaya mereka ini kerana masyarakat Sarawak terus setia kepada BN yang banyak membawa perubahan terutamanya di kawasan luar bandar.

Walaupun pembangkang dari semenanjung bersama pembangkang tempatan yang menggunakan tektik serangan yang berterusan, rakyat Sarawak tidak mudah diperdaya dan mereka masih memilih untuk menyokong BN.

Pembangkang lebih menguasai kawasan bandar kerana DAP menggunakan pelbagai isu untuk mengelirukan rakyat selain mendakwa mereka merupakan orang yang bertanggungjawab mengetengahkan isu kaum Cina, tambahnya.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads