Isnin, 6 Januari 2014

11 di sri aman sarawak - Google Blog Search

11 di sri aman sarawak - Google Blog Search


Beregu JPJ Betong ungguli badminton tertutup <b>di Sri Aman</b> <b>...</b>

Posted: 17 Nov 2013 02:37 PM PST

TAHNIAH: Abang Mohd Hashim (kiri) menyampaikan hadiah kepada salah seorang pemenang.

SRI AMAN: Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Bahagian Sri Aman dan Betong menganjurkan Pertandingan Badminton Tertutup di Dewan Serbaguna Jabatan Bomba dan Penyelamat Sri Aman semalam.

Bagi kategori regu lelaki, johan disandang beregu Mastuti Jais dan Maradona Bidun dari JPJ Betong manakala naib johan dimenangi beregu, Mohd Nazry Abang Tamizi dan Mohd Rashidy Tarmimi dari JPJ Sri Aman.

Tempat ketiga diraih beregu, Hudson Anthony dan Ahmad Faieq Alimuda dari JPJ Betong.

Sementara itu bagi kategori wanita, tempat pertama disandang beregu, Julia Julaihi dan Rohany Jimbun dari JPJ Sri Aman manakala tempat kedua dimenangi beregu, Noraina Suhai dan Jane Esther Edward dan ketiga diraih beregu, Majlis penutupan dan penyampaian hadiah disempurnakan bersama oleh Timbalan Ketua Cawangan JPJ Sri Aman, Juti Dunggau dan Ketua Cawangan JPJ Betong, Abang Mohd Hashim.

Johan, naib johan dan ketiga membawa pulang hadiah berupa piala, pingat serta sijil penyertaan manakala pemenang sagu hati turut membawa pulang sijil penyertaan.

To enable your comment to be published, please refrain from vulgar language, insidious, seditious or slanderous remarks. This includes vulgar user names.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads