Rabu, 25 September 2013

11 di miri sarawak - Google Blog Search

11 di miri sarawak - Google Blog Search


BLOG SARAWAK: 11 <b>di miri sarawak</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Sep 2013 09:29 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Astro Radio &#39;lebarkan sayap&#39; frekuensi <b>di Sarawak</b>! | WuuhuuOnline <b>...</b>

Posted: 13 Aug 2013 11:30 PM PDT

Berita baik buat seluruh warga Miri! Penduduk di sekitar Miri kini beperluang berhibur serta mendapatkan info – info menarik melalui rangkaian terbaharu ASTRO Radio Sdn. Bhd. Rangkaian stesen radio No.1 Malaysia juga di kenali sebagai sebagai Astro Radio akan memperluaskan empayar mereka dengan melebarkan sayap frekuensi stesen – stesen seperti  Era FM, MY FM, hitz.fm ke seluruh Miri, Sarawak. Acara bakal berlangsung pada 24 Ogos 2013 bertempat di Bintang Megamall, Miri pada  pukul 11 ​​pagi.

hitz.fm cruiser

Ketiga-tiga stesen di bawah payung Astro Radio ini akan menyiarkan kandungan yang lebih terperinci dan menepati kehendak penduduk setempat. Antara acara – acara yang bakal menemui pendengar seperti acara komuniti bersama penduduk setempat dan lebih kepada penyampaian maklumat pelanggan yang tersediakan d irantau ini.Ini membuktikan bahawa satu lagi usaha Astro Radio bagi mengukuhkan lagi perlaksanaan mereka sebagai pilihan radio No.1pendengar Malaysia.

MYFM Cruiser

Sehubungan dengan itu, bukan sahaja frekuensi yang boleh didengari oleh penduduk Miri, malah, ketiga-tiga stesen tersebut juga mempunyai pasukan 'on ground' yang akan berada di bumi Miri , bermula pada19 hingga 24 Ogos 2013. Para pendengar boleh memenangi beberapa hadiah sagu hati sambil melibatkan diri dengan pelbagai aktiviti menarik! Jangan lupa untuk mengejar dan berkenalan dengan Skuad ERA Perodua, MY FM cruiser & hitz.fm yang akan sentiasa memberikan lintas langsung lokasi pilihan mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads