Isnin, 5 Mei 2014

11 di samarahan sarawak - Google Blog Search

11 di samarahan sarawak - Google Blog Search


BLOG SARAWAK: 11 <b>di samarahan sarawak</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Mar 2014 12:14 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Rakyat <b>Samarahan</b> bertuah nikmati pembangunan pesat <b>di</b> bawah <b>...</b>

Posted: 03 Mar 2014 02:03 PM PST

KOTA SAMARAHAN: Rakyat di kawasan Samarahan sememangnya amat bertuah dapat menikmati pembangunan yang pesat di bawah pimpinan bekas Ketua Menteri yang kini Yang di-Pertua Negeri Pehin Sri Abdul Taib Mahmud.

Malah, pelantikan Tan Sri Datuk Amar Adenan Satem sebagai Ketua Menteri baharu Sarawak dilihat bakal meneruskan perjuangan tersebut, kata Ahli Parlimen Kota Samarahan Rubiah Wang.

"Kita berasa sungguh gembira dengan peralihan kuasa yang berlaku di Sarawak melihatkan Pehin Sri Taib digantikan Tan Sri Adenan.

"Tahniah diucapkan kepada kedua-duanya dan kita di Parlimen Samarahan menyambut baik dan menyokong kedua-duanya," katanya ketika berucap pada Majlis Pelancaran Penyerahan BR1M 3.0 di Dewan Suarah Kota Samarahan di sini, semalam.

Paling membanggakan, kata Rubiah, Taib dan Adenan juga pernah sebagai wakil rakyat di kawasan Samarahan.

"Mereka berdua meru-pakan kebanggaan rakyat Samarahan kerana Pehin Sri Taib pernah menjadi Ahli Parlimen Samarahan manakala Tan Sri Adenan pula pernah menjadi Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Muara Tuang.

"Mereka berdua juga telah membawa perubahan bukan hanya kepada Samarahan malah pembangunan yang pesat di Sarawak secara keseluruhannya," tambahnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads