Jumaat, 18 April 2014

11 di sri aman sarawak - Google Blog Search

11 di sri aman sarawak - Google Blog Search


60 nyaut kangau Kimpin Meri Darah Perdana <b>di Sri Aman</b> <b>...</b>

Posted: 29 Mar 2014 09:17 AM PDT

SRI AMAN: Sepenyampau 60 iku peranak menua ditu udah masuk ba Kimpin Meri Darah Perdana 2014 ke diatur begulai enggau Komiti Pemansang Nembiak Bagi Menua Sri Aman, Unit Rama Opis Residen Bagi Menua Sri Aman enggau Sepital Sri Aman ba Dewan Suarah ditu kemari.

Chairman Komiti Pemansang Nembiak Sri Aman ke mega Sapit Residen Pengawa Rama Bagi Menua Sri Aman, Hamdan Katang madahka, program meri darah ke diatur nengah chara begempung nya deka nyadi atur pengawa ninting taun komiti nya belabuh ari taun tu.

Ku iya, kenyau penumbuh Komiti nya kena ujung bulan Januari ti tadi, sida udah mujur ngatur dua bengkah atur pengawa ke besai baka Pekit Bintang Kecil enggau Pekit Nyura 2014 kena bulan Februari tu tadi.

"Program meri darah ke diatur sekali tu mega program ti ketiga ke diatur komiti nya bekerejasama enggau Unit Rama, Opis Residen Bagi Menua Sri Aman enggau Sepital Sri Aman," ku iya lebuh ke dikerandau pengudah program nya di tu kemari.

Ku iya, nangkan ke tu, komiti pemansang nembiak nya mega deka ngatur Pentas Budaya Ria ke deka mantaika atur pengawa baka begendang, betanda, pekit karaoke, Basking enggau pekit senamria, ke alai atur pengawa nya dipejalai begulai enggau raban ari Radio Televisyen Malaysia (RTM) Sri Aman, Opis Nembiak Lumba enggau Main Bagi Menua Sri Aman, Opis Pemansang Rama enggau Kandang Nengeri (PPSU) Sri Aman enggau Kelab Kecergasan Sri Aman.

Lebuh ke ngenang sentang kimpin meri darah nya, Hamdan madah, asil ari kimpin ke diatur nya, sida mujur ngumpul 31 pain darah ari mensia mayuh. Darah nya udah diserahka ngagai raban Sepital Sri Aman.

"Nengah kimpin tu, kami meda majak mayuh mensia mayuh datai nyukung kimpin tu.

"Sida nemu, darah ke diberi kitai nya ulih dikena nyelamatka mayuh nyawa enggau orang ti amat begunaka nya," ku iya.

Sama bisi ngulu program nya, Direktor Sepital Sri Aman, Dr. Hayati Ja'aar enggau Presiden Simanggang Benak Riders Club (SBRC), Jamali Safri.

Jom Ke Pesta Benak <b>Sri Aman</b>, <b>Sarawak</b> | Mohdzaid.com

Posted: 14 Apr 2014 10:21 PM PDT

1904049_10203325392684223_66968760_n

Pada bulan May ini akan bermulanya pesta besar di Sri Aman, Sarawak. Pesta itu dipanggil Pesta Benak. Ianya berlangsung pada 16 May 2014 hingga 18 May 2014. Hanya terdapat di Sri Aman Sarawak je tau. Sebab apa? Kerana ombaknya yang cantik dan beralun sekitar bulan ini. Jangan ingat laut je ada ombak, dekat Sungai Batang Lupar Sri Aman ada juga tau. Dekat sungai pula tu. Haaaa lihat betapa uniknya sungai ini.

Seiring dengan Tahun Melawat Sarawak 2014, Dijangka Pesta Benak Sri Aman kali ini mampu menarik lebih ramai pengunjung dari dalam dan luar Negara. Tahun ini dianggarkan seramai 80,000 pengunjung menyaksikan Pesta Benak. Atas seruan itu, aku sendiri akan ke Sarawak untuk menyaksikan sendiri pesta yang julung kali diadakan ini. Siapa lagi kalau bukan kita sebagai rakyat Malaysia sendiri mempromosikan pesta yang diadakan dalam negara sendiri kan?..

Benak+Sri+Aman+3 Benak+Sri+Aman+5

Antara aktiviti yang akan dilaksanakan semasa Pesta Benak ini nanti adalah Reggatta Benak, Budayaria Benak, Sukan Tradisi Benak, Bazaria Benak, Benak Idol, 1st Benak Bike Week, Car Show dan banyak lagi.

Selain daripada itu, anda boleh mencuci mata dan membeli barang yang dijualkan di bazzar yang disediakan. Pelbagai barangan yang mereka jual antaranya kek lapis Sarawak, cendera hati dan sebagainya. Pergi la tengok.. Memang best. Siap ada persembahan seperti karaoke dan tarian kebudayaan. Yang dari semenanjung, dan Sabah, mari lah pergi kat tempat ni, SYIOK. Bawa lah family anda jalan-jalan, takpe letih kaki jalan, janji happy.

Kalau nak tahu lebih lanjut lagi apa yang "best" mengenai pesta ini, Anda boleh layari laman web seperti yang tertera dibawah:

www.sarawaktourism.com/en/event-detail/e-details?evid=2_Pesta_Benak_Tidal_Bore_Festival

borneo-tourism.blogspot.com/?m=1

https://www.facebook.com/groups/pestabenak/

https://www.facebook.com/pages/Benak-Sri-Aman/600143083376961 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads