Rabu, 2 Oktober 2013

11 di lawas sarawak - Google Blog Search

11 di lawas sarawak - Google Blog Search


WAJIB BACA!!: Sarkis Pembela Komunis Wujud <b>Di Sarawak</b>! - Dari <b>...</b>

Posted: 17 Sep 2013 08:00 PM PDT

Sekali lagi 'captain' DAP Sarawak mengeluarkan kenyataan bersifat publisiti murahan apabila beliau menyatakan kematian Chin Peng adalah satu kehilangan besar buat mereka. Jika rakyat Malaysia yang menjadi balu dan anak yatim disebabkan angkara komunis menyifatkan kematian Chin Peng sebagai suatu 'kemenangan', tetapi tidak kepada Pakatan Pembangkang.
Tahukah peguam ini sejarah sebenar kewujudan Komunis di Malaysia? SKL yakin beliau tahu; al-maklum...kalau dia boleh menipu rakyat dengan janji kosong semasa pilihanraya yang lepas, tidak mustahil dengan gelaran seorang peguam beliau boleh bila-bila sahaja nak spin fakta. Tidak mustahil satu hari nanti puak DAP ini akan mengeluarkan kenyataan bahawa pejuang  DAP lah yang membebaskan negara dan membentuk Malaysia! Bak kata orang Sarawak, "Chong nang Chong juaklah!!!"...choii...
Blogger Wira Kenyalang ada mengupas kenyataan Chong Chen Jen mengenai isu abu bangkai Chin Peng yang tidak boleh dibawa masuk ke Malaysia di SINI .
Namun jelas kenyataan Chong itu sekadar menurut arahan pihak DAP HQ/ Pusat dan hanyalah bertujuan sebaran publisiti murahan. Hari ini SKL cuma nak dedahkan sedikit Prinsip Pejuangan DAP khas untuk semua pembaca; salah satu pronsip DAP ialah:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads