Khamis, 12 September 2013

11 di miri sarawak - Google Blog Search

11 di miri sarawak - Google Blog Search


BLOG SARAWAK: 11 <b>di miri sarawak</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Aug 2013 09:17 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

TYT dan isteri adakan kunjungan Aidilfitri <b>di Miri</b> – BorneoPost <b>...</b>

Posted: 17 Aug 2013 09:40 AM PDT

Posted on August 18, 2013, Sunday

MIRI: Tuan Yang Terutama Yang di-Pertua Negeri Tun Datuk Patinggi Abang Muhammad Salahuddin serta isteri Toh Puan Datuk Patinggi Norkiah mengunjungi beberapa kediaman wakil rakyat dan ketua masyarakat di sini sempena Hari Raya Aidilfitri, semalam.

Kunjungan raya dimulakan di kediaman Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Lambir Ripin Lamat di Jalan Acorius, Off Jalan Airport diikuti dengan ADUN Bekenu Rosey Yunus di Taman Bumiko dan kemudiannya ke kediaman Ahli Parlimen Sibuti Ahmad Lai Bujang.

Tun Salahuddin kemudiannya berkunjung ke rumah Pemanca Abang Mohamed Dato Sri Abang Othman di Jalan Kampung Luak dan seterusnya ke rumah Datuk Yusuf Sani Wahab di Jalan Bulan 4D/1, Jalan Pujut 7D.

Pada sebelah petangnya, rombongan tersebut berkunjung ke kediaman Temenggung Abdul Rahman Fadzail di Piasau Jaya Fasa 1, kemudian ke kediaman Pengerusi Persatuan Melayu Miri Dato Wan Morshidi Tunku Abdul Rahman di Piasau Jaya Fasa 1 dan seterusnya ke kediaman Sazali Abdul Rahman di Pujut 8.

Suasana kunjungan raya TYT ke rumah kenamaan berkenaan turut dimeriahkan dengan kehadiran masyarakat setempat.

Turut mengiringi TYT serta isteri ialah Menteri Muda di Pejabat Ketua Menteri (Pembangunan Usahawan) Datuk Mohd Naroden Majais, Pengerusi Parti Rakyat Bersatu Sarawak (SUPP) Piasau Datuk Sebastian Ting, Residen Miri Antonio Kahti Galis dan Pegawai Daerah Miri Boniface Intang Apat.

TYT serta isteri turut menghadiri Majlis 'High-Tea' Hari Raya Aidilfitri di Mega Hotel pada jam 10.30 pagi ini.

To enable your comment to be published, please refrain from vulgar language, insidious, seditious or slanderous remarks. This includes vulgar user names.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads