Ahad, 8 September 2013

11 di kuching sarawak - Google Blog Search

11 di kuching sarawak - Google Blog Search


PENGEDAR SHAKLEE TERBESAR <b>DI SARAWAK</b> DENGAN <b>...</b>

Posted: 02 Sep 2013 10:41 AM PDT

Alhamdulillah! Syukur!

Celikvitamin sekarang sudah melebarkan sayap perniagaannya hingga ke Sarawak!

Berita baik bagi pelanggan dan pengguna Shaklee Sarawak khususnya di kawasan Kuching, Kota Samarahan dan Petrajaya kerana anda tak perlu bimbang lagi untuk mendapatkan produk Shaklee. Pelanggan di Sarawak kini sudah mempunyai Pengedar Shaklee Terbesar Di Sarawak dengan bekalan stok tersedia atau 'ready stock' yang lebih dari mencukupi. Anda yang berada di sekitar Kuching, Kota Samarahan dan Petrajaya boleh berhubung dengan wakil pengedar Shaklee dan boleh mendapatkannya secara Cash On Delivery!

Pengedar Shaklee Kuching Pengedar Shaklee Terbesar Di Kuching Dengan READY STOCK!

Puan Salmiah Othman wakil kami ini sebenarnya adalah pelanggan setia produk Shaklee dan setelah mula jatuh cinta pada produk ini, beliau mula terbuka hati untuk berkongsi kebaikan tentang produk Shaklee. Menurut beliau, ramai para pelanggan Shaklee di Kuching, Kota Samarahan dan Petrajaya terpaksa menunggu dalam tempoh yang agak lama untuk mendapatkan produk Shaklee memandangkan tiada cawangan Shaklee di Kuching. Jika anda seorang pembaca yang berasal dari sana sudah tentu masak dengan 'hassle-dazzle' pengeposan barang ke Sarawak icon smile Pengedar Shaklee Terbesar Di Kuching Dengan READY STOCK!

Atas kesedaran inilah, Puan Salmiah dengan kerjasama Celikvitamin.Com menyediakan bekalan ready stock untuk para pengguna produk Shaklee khususnya untuk dari Sarawak.

Berminat? Boleh hubungi Puan Salmiah untuk dapatkan harga ISTIMEWA!!!!

Order Now Button Pengedar Shaklee Terbesar Di Kuching Dengan READY STOCK!

Your Shaklee Independent Distributor
Salmiah Othman
pixel Pengedar Shaklee Terbesar Di Kuching Dengan READY STOCK!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads