Khamis, 4 April 2013

11 di lubok antu sarawak - Google Blog Search

11 di lubok antu sarawak - Google Blog Search


BLOG SARAWAK: 11 <b>di lubok antu sarawak</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Mar 2013 07:01 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BN <b>Lubok Antu</b> tingkatkan persiapan hadapi PRU13 | my <b>Sarawak</b> <b>...</b>

Posted: 24 Jan 2013 05:10 PM PST

LUBOK ANTU: Barisan Nasional (BN) Parlimen Lubok Antu akan meningkatkan per-siapan menghadapi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang akan diadakan tidak lama lagi.

Menurut Bendahari Parti Rakyat Sarawak (PRS) Baha-gian Batang Ai Kaunselor Enteri Balai, semua parti komponen BN di kawasan Parlimen ini sudah mengenal pasti kempen yang sesuai untuk mendekati pengundi dan ia akan diperkemaskan lagi.

"Kami yakin tiada masalah untuk mempertahankan kerusi Parlimen Lubok Antu kerana ia merupakan kubu kuat BN," katanya kepada Utusan Borneo ketika ditemui sebaik sahaja selesai menu-buhkan jawantankuasa Pilihan Raya Lubok Antu yang dike-tuai Ahli Parlimen Lubok Antu William Nyalau Badak, di sini baru-baru ini.

Enteri berkata,  mereka tidak gentar untuk berdepan dengan mana-mana calon parti pembangkang atau bebas yang ingin turut ser-ta bertanding di Parlimen Lubok Antu nanti.

"Kami sudah bersedia berhadapan dengan sama ada Presiden Parti Pekerja Sarawak (SWP) Larry Sng atau Nicholas Bawin Angat daripada Parti Keadilan Rak-yat (PKR) nanti," katanya.

Menurutnya, empat parti komponen BN di Parlimen Lubok Antu sebulat suara akan menyokong calon BN William Nyalau Badak pada PRU nanti.

"Kami akan berjuang habis-habisan kali ini untuk memastikan Nyalau yang mewakili BN dan juga anak tempatan Lubok Antu terus kekal menjadi wakil rakyat kami.

"Kami tidak memerlukan Larry yang berasal dari Kapit itu menjadi wakil rakyat  kami sekiranya niatnya hendak bertanding di Lubok Antu akan menjadi kenyataan kelak," katanya.

Sehubungan itu untuk me-mastikan Lubok Antu terus kekal milik bangsa sendiri maka mereka bertekad akan berjuang habis-habisan untuk memastikan Parlimen Lubok Antu terus kekal milik BN.

Category: Berita Tempatan, Sarawak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads