Jumaat, 19 April 2013

11 di limbang - Google Blog Search

11 di limbang - Google Blog Search


Sembilan set borang calon PRU13 dibeli <b>di Limbang</b> – BorneoPost <b>...</b>

Posted: 15 Apr 2013 05:23 PM PDT

Posted on April 16, 2013, Tuesday

LIMBANG: Sembilan set borang penamaan calon bagi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) sudah dibeli oleh tiga  wakil parti politik termasuk calon Bebas yang dijangka bertanding.

Pengurus Pejabat Pilihan Raya Parlimen Limbang Anyi Ngau berkata borang berkenaan dibeli wakil parti minggu lalu selepas mula dijual RM20 setiap set di Pejabat Pilihan Raya Limbang sejak Parlimen dibubar pada 3 April lalu.

"Sehingga kini, ada tiga wakil yang tampil membeli borang iaitu daripada Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB), Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan seorang lagi calon Bebas," katanya di sini semalam.

Difahamkan calon Bebas yang membeli kertas penamaan calon itu merupakan calon yang berasal dari Sundar, Lawas dan pernah bertanding pada pilihan raya di Lawas sebelum ini.

Anyi berkata, sebanyak 12 set borang penamaan calon disediakan untuk calon-calon yang dijangka bertanding bagi Parlimen Limbang pada PRU13 ini.

To enable your comment to be published, please refrain from vulgar language, insidious, seditious or slanderous remarks. This includes vulgar user names.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads