Ahad, 24 Mac 2013

11 di serian sarawak - Google Blog Search

11 di serian sarawak - Google Blog Search


BLOG SARAWAK: 11 <b>di serian sarawak</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Feb 2013 03:27 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

sambutan maulidur rasul 2013 peringkat daerah <b>serian</b> - sk tebedu

Posted: 07 Feb 2013 06:14 PM PST

JUARA 2 TAHUN PERARAKAN SAMBUTAN MAULIDUR RASUL 2013 26 Januari 2013/ 1434H ( Sabtu ) seramai 35 orang peserta muslim antaranya murid-murid, guru-guru dan staf sokongan SK Tebedu telah menyertai perarakan sempena sambutan Maulidur Rasul yang bertempat di Stadium Mini Serian, Sarawak. Bermula nya program pada pukul 7.30 Pagi dan Semua peserta yang mengambil bahagian berkumpul di dalam perkarangan stadium Mini Serian. Sebanyak 40 penyertaan antaranya agensi-agensi kerajaan dan NGO-NGO yang terlibat.

Wanita terkejut jumpa bom tangan dalam kedai pakaian - my <b>Sarawak</b>

Posted: 26 Feb 2013 02:02 PM PST

SERIAN: Seorang pemilik sebuah kedai pakaian terpakai terkejut apabila menemui sebiji objek dipercayai bom tangan di kedainya di sini, petang semalam.

Wanita tersebut yang ber-usia 43 tahun semasa insiden tersebut dikatakan sedang mengilat kasut di kedainya sebelum terjumpa bom tersebut di dalam sebuah bakul sekitar jam 4 petang.

Risau terjadi perkara yang tidak diingini, wanita tersebut segera menghubungi pihak polis untuk memaklumkan mengenai penemuan tersebut.

Bertindak atas laporan, sepasukan polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Serian bergegas ke kedai mangsa yang terletak di pekan Serian.

Ketua Polis Daerah Serian DSP Mohamad Jamali Umi semasa dihubungi mengesah-kan kejadian tersebut.

"Kes ini masih disiasat dan kita masih menunggu laporan pakar bom sama ada bom jenis 'hand grenade' itu masih aktif atau tidak," katanya.

Category: Berita Tempatan, Sarawak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads