Jumaat, 15 Februari 2013

11 di bau sarawak - Google Blog Search

11 di bau sarawak - Google Blog Search


SMK <b>Bau</b> muncul juara hoki jemputan | my <b>Sarawak</b> - News <b>...</b>

Posted: 03 Feb 2013 04:01 PM PST

KUCHING: SMK Bau muncul juara keseluruhan apabila mengungguli kate­gori lelaki dan wanita pada Kejohanan Hoki Jemputan PBB P194 Petra Jaya Sem­bilan Sebelah Bawah 18 Ta­hun di Stadium Hoki, di sini semalam.

Kejohanan selama dua hari berformat liga menyaksikan pasukan lelaki SMK Bau me­menangi empat perlawanan dan seri sekali dengan men­gumpul 16 mata sekali gus muncul pasukan terbaik.

Jurulatih SMK Bau, Rap­hael Michael Ruda berkata beliau amat gembira dengan pencapaian yang dikecapi pasukannya setelah mer­angkul kejuaraan kejohanan itu.

"Kejayaan kami bukanlah secara kebetulan dan kami te­lah bersedia untuk bertanding pada mana-mana kejohanan selepas ini dan kami percaya tiada mustahil dengan usaha yang gigih," katanya.

Sementara itu, pasukan Impian Zaman 1Mas men­duduki tempat kedua dengan memperolehi 13 mata diikuti SM Sains Kuching di tempat ketiga dengan sembilan mata bagi kategori lelaki.

Bagi kategori wanita pula, SMK Taee terpaksa akur di tempat kedua dengan men­gumpul tujuh mata diikuti SMK Bako dengan empat mata di tempat ketiga.

Category: Sarawak, Sukan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads